HTML

Egy különös lány különös gondolatai

Hogy miről szól? Rólam, meg mindenről, ami éppen eszembe jut, ugyanis kell egy egy hely, ahol kiírhatok magamból mindent. Na, és ez a hely most pont az.

Friss topikok

Linkblog

2008.07.17. 13:02 strangest.girl.in.strangestworld

Minden összevissza

Tegnap este elkezdtem olvasni a Neveltlen hercegnő naplója 9.ik részét, aminek a megjelenését már annyira vártam. De sajnos ma vissza kellett vinnem a könyvesboltba, mert csak a műsorunk kedvéért kaptam meg. Szóval hajnali fél 3ig azt olvastam. Felhúztam az ébresztőt a mobilomon, hogy fél nyolckor keltsen fel, mert 10re be kellett mennem a TVhez és előtte még szövegeket kellett írnom. De úgy elféradtam este (vagyis inkább hajnalban), hogy az ébresztőt sem hallottam meg. Igyhát reggel háromnegyed kilenckor ébredtem. De én hülye megírtam a szövegeket, el is indultam a Tvhez. Aztán rájöttem, hogy a sminkem egy másik lakásunkban van, ahol pizsipartit tartottam. Így vissza kellett futnom a lakáskulcsért, hogy meglegyen a sminkem. Bár nemtudom hogyan, de 10 után 3 perccel már a stúdióban üldögéltem... Most meg 2re kell mennem forgatni, de azért előtte még szakítottam időt egy kis blogolásra. ^^


Jah, most lehet, hogy úgy tűnhet, felnőtt vagyok, valójában csak 14.XD

Szólj hozzá!

Címkék: tv alvás elalvás


A bejegyzés trackback címe:

https://strangestgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr92572522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása