HTML

Egy különös lány különös gondolatai

Hogy miről szól? Rólam, meg mindenről, ami éppen eszembe jut, ugyanis kell egy egy hely, ahol kiírhatok magamból mindent. Na, és ez a hely most pont az.

Friss topikok

Linkblog

2008.07.24. 17:13 strangest.girl.in.strangestworld

Amerikai szünetrendszerés még sok más

TEgnap este voltam ezen a vízi aerobikon, és tényleg tökre kifárasztott. POntosan a "kritikus" testrészeket mozgatja meg. Ha folytatom, és hetente 2szer járok, akkor talán tök jó alakom is lehet és egy picit sem fog zavarni semmi sem a strandon. Ma meg 3szor mentem be a TVhez, egyszer szövegeket mondani, aztán konfolni, egyszer meg a könyv miatt. Amikor a könyvesboltban voltam, bejött egy angol vagy amcsi nő a kislányával és kérdezte, hogy lehet-e itt bélyeget kapni. Én csöndben maradtam, mert azt hittem, hogy majd az eladók kiszolgálják, de ők csak bambán bámultak. Akkor aztán megbátorodtam, és elkezdtem tolmácsolni, hogy mit akar a nő. Utána az egyik eladó zavarában csak annyit mondott, hogyha németül mondta volna, akkor megérti. De én meg azt nem értem, hogyha eladó, akkor miért nem beszél németül ÉS angolul is. Elvégre az angolt bárhol megértik, mert az amolyan világnyelv.

Ma du. még beszélgettem az egyik barátnőmmel, aki most megy 12be, és ő mesélte nekem, hogy Magyarországra is olyan "szünetrendszert" akarnak beiktatni, mint amilyen Amerikában. Hogy 1 hónapos a nyári szünet, és a téli szünet (nem mint most, 3-5 napos) több hetes. Ja, meg a tavaszit meg az őszit is ugye annyival hosszabbítják meg, hogy meglegyen az évi 180 tannap. Bár szerintem többre mennének, ha nemcsak a szüneteket akarnák amerikai módra változtatni, hanem a tanmenetet is vagy, micsodát, mert a magyar az a báéka segge alatt van...

Egy kis érdekesség: Tudtátok, hogy Magyarországon a lehosszabb a nyári szünet? És vajon miért? Azért, mert ugye a magyarok sokáig a mez. gazdaságból éltek, és a nyár az az ilyen aratószezon volt.

Szólj hozzá!

Címkék: tv amerika gondolataim vízi aerobik


A bejegyzés trackback címe:

https://strangestgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr93583820

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása