HTML

Egy különös lány különös gondolatai

Hogy miről szól? Rólam, meg mindenről, ami éppen eszembe jut, ugyanis kell egy egy hely, ahol kiírhatok magamból mindent. Na, és ez a hely most pont az.

Friss topikok

Linkblog

2008.07.18. 19:38 strangest.girl.in.strangestworld

Öcsikém+egy kis zene

A kisöcsém ma beteg. Amikor nem alszik, akkor szegénykém folyamatosan sír. Most éppen vacsizik (khmkhm) és apukája van vele. Délután, amkikor elolvastam neki az Arany Lacinak-ot és a Mirzát, akkor bealudt, én pedig leültem a gép elé és ezerrrel nyomattam a simset. És amikor kiléptem, akkor láttam csak meg, hogy már este 6 óra van. Nem hittem a szememnek. Ez a nyár annyira csalóka! Főleg, hogy egy csomót esik az eső... Most meg úgy köhögök, mint az öcsém! Öregem, remélem nem kaptam el tőle semmit! Na, mindegy. Szóval mostmeg a Camp Rock dalait hallgatom... Annyira jóóóóóóóóóóóóóóók! Imádom demi Lovato-t! Joe Jonas annyira már nem jön be, de a barátnőmnek most pont ő pasiideálja. Annyira vicces, hogy 3an vagyunk legjobb barátnők, és én Orlit imádom meg Avril Lavigne-t, az egyikük Joe Jonas-t a tesójival együtt, míg a másik pedig TH fan. És mégis imádjuk egymást. Ez anniyra mutatj, a hogy pl. egy rocker meg egy emo-s is lehetne jó barát, csak félre kéne tenni a zenei ízléseket. Jah, meg persze a rasszizmust.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: zene beteg avril lavigne rasszizmus tokio hotel th gondolataim jonas brothers joe jonas


A bejegyzés trackback címe:

https://strangestgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr38574885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása