HTML

Egy különös lány különös gondolatai

Hogy miről szól? Rólam, meg mindenről, ami éppen eszembe jut, ugyanis kell egy egy hely, ahol kiírhatok magamból mindent. Na, és ez a hely most pont az.

Friss topikok

Linkblog

2008.07.28. 07:52 strangest.girl.in.strangestworld

Karibi kalandok 1. rész

 

Karibi kalandok
1. rész
1727. Tortuga
Egy éjszaka a kocsmában
Sötét éjszaka van, a tortugai kocsma színültig tele. Egy fiatal lány nyit ajtót. Hosszú, egyenes haja van, ami enyhén szőkésbarna. A szeme zöld, vetekedik a smaragddal. A férfiszemeknek van mit bámulniuk rajta.
-Csapos!!! -kiáltja.- Rumot!
-Szervusz kislány! Foglalt ez a hely? -Habozik, de jól jár az esze, így kapós választ ad.
-Nem. Na és a maga öle? -a férfiak és immár a nők is azt figyelik, hogy mi lesz ebből .A férfi ugyanis a helyi legnagyobb zsivány, senki sem mer vele újat húzni. Villámgyorsan köttetnek a fogadások, hogy hogyan fog alakulni az est további része. A lány elhelyezkedik a zsivány ölében.
-Mi a neve?
-Thomas Twain. A magáé?
-Diana.
-És a vezetékneve?
-Az legyen egyenlőre titok. -felhajtotta rumot, ami időközben megérkezett, majd felkiált. -Zenét! -megcsendül a nóta a párok táncra kelnek, a fogadásokon egyre nagyobb a tét. Hosszú ideig semmi sem történik, majd hirtelen egy vérfagyasztó kiáltás. Hirtelen minden elhallgat.
-Te rib…-majd örökre lezárult Thomas Twain szája.
Egy perces csend után újra szól a nóta, de most szívből jövően vidám. Dianát felemelik és ott viszik körbe, majd egy rumos üveget nyújtanak fel neki. A lány ráhúz, majd felkiált
-Yo-ho!- mindenki elkezdte énekelni a kalózdalt. Miután vége volt, Diana leszállt és a pulthoz ült. Mellette egy mélybarna, hosszú hajú, barna szemű férfi ült mellette.
-Kihez van szerencsém? Csak nem a mai ünnepelt sztárhoz? -kérdezi a férfi.
-Hát, nagyon úgy tűnik. -mosolyodott el –Diana. -És nekem?
-William Turner kapitány.
-Diana Kidd kapitány.
-Kidd? Csak nem William Kidd rokona?
-A lánya vagyok.
-Tudja-e, hogy az apja kirabolta a családomat?
-Könnyen meglehet. Mikor?
-1709-ben. 2 évre rá meghalt.
-Én pedig megszülettem…
- Nos, akkor még becsületes ember voltam, és sosem gondoltam volna, hogy az apám is kalóz, sem azt, hogy majd én is ezt a pályát választom. Lesz szerencsém látni a hajóját?
-Nem. A legénységem lecserélt a  Fehér Bartyról.
-Apja, azaz Fekete Barty után nevezte el?
-Igen.
-És a maga hajója?
-A Bolygó Hollandi. Most bizonyára csodálkozik, hogy akkor ez az egyetlen napom szárazföldön, nem igaz?
-Valóban.
-De azóta kicseleztem a törvényeket, úgyhogy nem Davy Jones utódja vagyok.
-Az remek. Vethetnék egy pillantást a Bolygó Hollandira? Mindig is kíváncsi voltam rá.
-Ahogy óhajtja Miss. Kidd.

Szólj hozzá!

Címkék: kalóz orlando bloom a karib tenger kalózai


A bejegyzés trackback címe:

https://strangestgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr20586813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása