HTML

Egy különös lány különös gondolatai

Hogy miről szól? Rólam, meg mindenről, ami éppen eszembe jut, ugyanis kell egy egy hely, ahol kiírhatok magamból mindent. Na, és ez a hely most pont az.

Friss topikok

Linkblog

2008.07.17. 23:04 strangest.girl.in.strangestworld

Sims 2 és egyéb kalandok

Délután, a forgatás után elmentem a lakásunkba, ahol a pizsapatrit tartottam, hogy kipakoljak onnan. A nevelőapukám odaadta a telefonját, hogy azon hívjam fel anyut, és akkor majd jönnek értem. Igen ám, csak

hogy az a mobil olyan okos, hogy kikapcsol, ha nem használják. Na és vajon tudtam a Pin kódot? Naná, hogy nem! Tökre kétségbeestem, hogy most mi lesz, aztán meg a könnyeim is kicsordultak. Fogalmam se volt, hogy most mit csináljak, tizsta pechesnek éreztem magam, mert ráadásul anyu megígérte, hogy megvehetem a The Sims 2 Konyhai és Fürdőszobai Lakberendezési cuccokat, mert 500 forinttal olcsóbb volt mint a többi cuccok kieg. és naná, hogy kisírtam magamnak. (Kis CsóróXD) De aztán arra jutottam, hogy minden bájos mosolyomat bevetem a szomszéd néninél, és áldottam az égieket, hogy társasházban van a másik lakásunk. Szóval hazaértem és játszottam is a simssel, csak mivel már órák óta azt csináltam, gondoltam kilépek, és írok ide. hihetelen, hogy mennyi dolog történik egy emberrel egy napon... Huh.

 

 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://strangestgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr39573520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása